Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с акумулатор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    някой има ли идея при здрав стартер и нов акумулатор до колко трябва да пада напрежението? или това няма значение..просто искам да разбера дали е от стартера..така ми се струва
    147, 1.9jtd, 115hp, 8v, 01.2005, FL

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от krdd12 Покажи съобщение
      някой има ли идея при здрав стартер и нов акумулатор до колко трябва да пада напрежението? или това няма значение..просто искам да разбера дали е от стартера..така ми се струва
      При здрав стартер и зареден акумулатор напрежението не трябва да е по-ниско от 10 волта при стартиране колега.
      АR 33 1.5-ex;АR 155 2.0TS-ex
      FIAT TEMPRA 1.6i.e.-ex;AR 155 1.8TS-ex;FIAT bravo 1.6 16v;ALFA ROMEO 155 2.0 16V-ex,AR 156 2.0 TS

      Comment


      • #18
        Излъгаха ме да си купя батерия..гаранции дупки майни..сега трябва да избера бош силвър или банер профешънъл. Помагайте, разликата в парите е незначителна, според тях банера е мн по добър..аз нещо не вярвам.
        147, 1.9jtd, 115hp, 8v, 01.2005, FL

        Comment


        • #19
          Пробвайте да замерят тока с амперклещи първо. Стартера ти е 1.9/2.0kW. Само догатка - при изправен акумулатор тока може би ще е около 180А.

          Sent from my XT1032 using Tapatalk
          Sport Wagon 2.0TS|LPG

          Comment


          • #20
            Сложихме БОШ-а с уговорка ако има нещо да им го върна..защото бяха убедени, че е от акумулатора.
            Пали само като помирише ключа..така както никога не е палила, никакви грешки или нещо такова..но това е само в началото. Ще видим след няколко дни какво ще е дереджето.
            Относно стартера, сега когато паля не пада под 11 волта. Струва ми се ОК.
            147, 1.9jtd, 115hp, 8v, 01.2005, FL

            Comment

            Working...
            X